سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگران همه دلبسته نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار اصفهان گفت:کارگران انتظار دارند مطالباتشان در چارچوب حقوقی پیگیری شود و به سرانجام برسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا معینی  امروز در همایش امتنان از کارگران اصفهانی اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه کارگران امنیت شغلی، حفظ معیشت، کاهش حوادث و ضایعات، افزایش بهره‌وری و راندمان است.

وی با بیان این که حوادث مربوط به کار در ایران حدود 4 درصد تولید ناخالص ملی کشور را هدف قرار گرفته است، افزود: ساماندهی قراردادهای موقت خواسته بعدی کارگران است و این موضوع سال‌هاست که در مجلس شورای اسلامی مانده و امید است مجلس پس از چندین سال این موضوع را پیگیری کند.

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار اصفهان گفت: قراردادهای کار به صورت افسارگسیخته جامعه کارگری را از انتفاع می‌اندازد، قرارداد کار در همه دنیا مرسوم است، در ایران حتی تکنسین مواد شیمیایی با توجه به قرارداد کار اخراج شده  و این اخراج به دلیل برخورد سلیقه‌ای کارفرما بوده نه به دلیل این که شخص توان و مهارت کار را نداشته باشد.

وی با بیان این که کارگران همه دلبسته نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: کارگران انتظار دارند مطالباتشان در چارچوب حقوقی پیگیری شود و به سرانجام برسد.

معینی عنوان داشت: یکی دیگر از مشکلات کارگران مشکل بیمه است که خواسته ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظارت بیشتر و بهتر در این خصوص است.

وی اضافه کرد: تا از کارگر ایرانی حمایت نشود از کالای ایرانی حمایت نخواهد شد؛ همه باید بدانند و این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود که نیروی کار بالاترین و ارزشمندترین سرمایه است.

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار اصفهان در پایان یادآور شد: 86 درصد سرمایه یک بنگاه اقتصادی در اروپا، نیروی انسانی آن است؛ باید بدانیم که کارگر محصول نیست بلکه کارگر به عنوان یک انسان نیاز به تفریح و فراغت دارد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش امتنان از کارگران اصفهانی

برچسب ها: وزرات کار ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.