مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت:بیش از 3 هزار نفر در سامانه جشنواره امتنان کارگران ثبت نام کرده‌اندکه پس از بررسی داوران این جشنواره 8 کارگر نمونه انتخاب خواهند شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن نیرومند  امروز در همایش تجلیل از کارگران نمونه اصفهانی اظهار کرد: روز کارگر یک روز جهانی است که به دلیل جایگاه و اهمیت ویژه کارگران در جامعه ایرانی، یک هفته به نام کارگران نام‌گذاری شده است.

وی با بیان این که بهبود شرایط کاری جوانان به عنوان شعار امسال در سطح جهانی انتخاب شده است،افزود: آن چیزی که از نظر دانشمندان علوم اقتصادی پراهمیت می‌شود، توان نیروی انسانی و نقش نیروی کار است که علی‌رغم پیشرفت علمی و ساخت ربات‌ها هر روز نقش نیروی کار پررنگ‌تر می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: کشور ما مشکل ثروت ندارد و یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیاست اما باید با تقویت روحیه کار جمعی، افزایش کیفیت تولیدات ملی و جلوگیری از خروج ارز از کارگران تقدیر کرد.

وی با بیان این که بیش از 3 هزار نفر در سامانه جشنواره امتنان کارگران ثبت نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی داوران این جشنواره 8 کارگر نمونه انتخاب خواهند شد؛ یک نفر در استان اصفهان میان 6 کارگر برتر کشوری است و در میان 3 گروه کار برتر کشوری نیز نام استان اصفهان دیده می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه اصفهانی

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.