سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه سرمایه گذاران خارجی؛

آمادگی چینی‌ها برای سرمایه گذاری در سمنان

سرمایه گذاران چینی، آمادگی خود را برای حضور در بخش صنایع کک سازی و پتروشیمی استان سمنان اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان در جلسه سرمایه گذاران خارجی که با حضور سرمایه گذاران چینی برگزار شد گفت: در همایش بین المللی سرمایه گذاران که آذر ماه 96 در تهران برگزار شد، تفاهم نامه همکاری در زمینه کک سازی و صنعت پترو شیمی بین سمنان و چین منعقد شد و تیم سرمایه گذاران این کشور،  در سمنان در خصوص مجوزهای لازم تبادل نظر می کنند.
امیر خلیلی خواه از آغاز پروژه خط تولید جدید روغن های درجه دو و سه خودرو در استان سمنان خبر داد و گفت: تاکنون این روغن ها از خارج وارد کشور میشد که با اجرای این پروژه در تامین بخش قابل توجهی از این ماده خودکفا خواهیم شد.
وی گفت: اجرای یان طرذح با کمک سرمایه گذاران چینی در سمنان بیش از 400نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می کند و برای تجهیز این پروژه به 320میلیارد تومان سرمایه نیاز است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با تاکید بر پیشرفت های اقتصادی چین درزمینه صنعت کک سازی گفت: آمادگی لازم برای انتقال تکنولوژی و تجهیزات مدرن این صنعت را از این کشور داریم.
خلیلی خواه افزود: تولیدات کارخانه های کک سازی استان به روش سنتی است که با صنعتی شدن و استفاده از تکنولوژی با افزایش بهروری اشتغال پایدار نیز حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.