سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور توسعه ظرفیت‌های گردشگری:

امضاء تفاهم نامه همکاری بین تبریز و اصفهان

با امضای تفاهم نامه‌ای بین شهرداران کلانشهر‌های تبریز و اصفهان، این دو شهر در زمینه جذب و تبادل گردشگر داخلی و خارجی همکاری‌های خود را آغاز کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار تبریز با اشاره به پیشنهاد همکاری در زمینه جذب گردشگر بین کلانشهرهای ایران در حاشیه اجلاس رویداد تبریز 2018 گفت: این طرح مورد استقبال تعدادی از شهرداران کلانشهرهای کشور قرار گرفت که در این بین شهرداری اصفهان برای آغاز همکاری پیشگام شد.

ایرج شهین باهر امروز در حاشیه امضای این تفاهمنامه افزود: رویداد تبریز2018 فرصتی است که در کنار آن بتوانیم با شهرداران شهرهای مختلف کشور تبادل نظر کنیم.

وی با بیان اینکه اصفهان سابقه خوبی در زمینه گردشگری دارد گفت: سعی می شود ظرفیت گردشگرپذیری اصفهان در اختیار تبریز قرار بگیرد و مسافران تبریز هم به سوی اصفهان هدایت شوند.

شهین باهر از عزم جدی دو طرف برای جذب گردشگران خارجی هم خبر داد و افزود: با کمک شهرداری های تبریز و اصفهان، تسهیلات ویژه در اختیار تورگردانان خارجی قرار می گیرد تا شهرهای تبریز و اصفهان را برای مسافران خود انتخاب کنند.

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان هم گفت: با اجرایی شدن مفاد این تفاهمنامه، هر دو کلانشهر می توانند در زمینه تبادل گردشگر و حتی برگزاری رویدادهای مختلف از جمله نمایشگاه های گردشگری و هفته های فرهنگی باهم همکاری کنند.

وی افزود: کلانشهرهای تبریز و اصفهان در زمینه تاریخی و فرهنگی از شهرهای برجسته ایران هستند و با توجه به این ظرفیت ها می توانند در تبادل گردشگر هم باهم همکاری کنند.

رویداد گردشگری تبریز2018 چهارشنبه با حضور آقای روحانی رییس جمهوری کشورمان و تعدادهای از مقام های بلندپایه داخلی و خارجی به صورت رسمی برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.