سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشیاری و ذکاوت سربازان گمنام کشور در تمام دنیا زبانزد است

خطیب جمعه سرابله در خطبه های امروز با اشاره به هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان( عج) گفت: هوشیاری و ذکاوت سربازان گمنام کشور در تمام دنیا زبانزد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت الاسلام امرایی بیان کرد: امنیت داخلی کشور مدیون حفاظت وحراست این عزیزان در همه جوانب است که به عنوان یکی از کشورهای امن در منطقه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر( ع) وروز جوان افزود:همه جوانان بنی هاشم برای جوانان ما الگو واسوه های حسنه هستند وجوانان شیعه باید تعصی به این جوانان کنند.

وی در ادامه با اشاره به روز شوراها اضافه کرد: شورایک اصل قرآنی ومبارک است که همه شوراهای کشور اگه مشورت کنند وفکرها را یکی کنند میتوانند مشکلات شهر وروستاها را حل کنند مهمترین عامل در سربلندی وموفقیت شوراها وحدت است.

خطیب جمعه سرابله در ادامه با اشاره به روز ملی خلیج فارس یادآورشد: تمام اسناد جهانی از این خلیج به عنوان خلیج فارس نام برده شده که شیطان بزرگ بخاطر تفرقه بین مردم آن را خلیج عربی معرفی میکنند.

حجت الاسلام امرایی در ادامه با اشاره به هفته کار وکارگر اظهارکرد: تولید ورونق اقتصاد کشور به زحمات کارگران بستگی دارد و قشر کارگر مایه افتخار ومباهات کارگران است.

حمایت از کالای ایرانی از دیگر مواردی بود که خطیب جمعه سرابله به آن اشاره کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی با تعصی از منویات رهبر فرزانه انقلاب میتواند به غرب وابسته نباشیم و اقتصاد مقاومتی را معنایی دوباره ببخشیم.

وی اعلام کرد: امروزه اقتصاد هر کشور با قدرت متخصصان بومی میتواند نمونه ای از پیشرفت باشد که تولید کالای ایرانی و خرید این کالاها میتواند بر این عامل سعه بگذارد.

حجت الاسلام امرایی همچنین در ادامه خطبه ها با اشاره به شهادت شهید مطهری وروز معلم عنوان کرد: معلمین کارشان مبارک وانسان ساز است که نتیجه آن تربیت وتعلیم اسلامی است.

انتهای پیام/ د

هوشیاری سربازان گمنام کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.