سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کارخانه مکانیزه تولید پوشاک در فارس

کارخانه مکانیزه تولید پوشاک در داریون به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی (ع) گفت: با راه‌اندازی فاز یک کارخانه تولید پوشاک داریون ۸۰ نفر به‌طور مستقیم و ۷۰ نفر به‌طور غیرمستقیم به‌کارگیری شده‌اند و با راه‌اندازی فاز دوم کارخانه در آینده ۳۷۰ نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به مشغول به کار خواهند شد.

خسروانی در مراسم افتتاح کارخانه مکانیزه تولید پوشاک در منطقه، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی جز با تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی تقویت نخواهد شد.

وی با اشاره به نام گزاری سال ۹۷ به سال «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبر، افزود: الگوی قناعت را با مصرف و تولید داخلی و دوری از مصرف کالای خارجی می‌توان پیش برد.

خسروانی ادامه داد: لزوم پیشرفت اقتصاد کشور در اهمیت دادن به اقتصاد مقاومتی است که این خود توجه و برنامه‌ریزی در دو مقوله تولید داخلی و مصرف تولیدات داخلی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه بخشی از طرح اعتلای بسیج بحث محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم با بازوی توانمند گروه‌های جهادی است، تصریح کرد: خداوند را شاکریم که بسیج در حمایت از کالای ایرانی نیز پرچم‌دار بوده و به پیشرفت و موفقیت اقتصاد یاری می‌رساند که این متأثر از این است که بسیج متشکل از آحاد مردم ولایتمدار است.
انتهای پیام/ر

گشایش کارخانه مکانیزه تولید پوشاک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.