سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینی‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

عملکرد مدارس غیردولتی زیر ذره‌بین ناظران مقیم آموزش و پرورش

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از فعالیت ناظران مقیم بر عملکرد مدارس غیردولتی شهر تهران خبر داد.

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نظارت بر فعالیت مدارس غیردولتی و اقدامات در نظر گرفته شده برای آن اظهار کرد: به منظور نظارت بر عملکرد تمام مدارس غیردولتی به ویژه بر روند اخذ شهریه ناظران مقیمی برای پیگیری فعالیت‌ها با هماهنگی اداره‌کل شهر تهران در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: این ناظران مقیم در مناطق یک تا شش تهران مستقر هستند و فعالیت‌های مدارس غیردولتی شامل پیش‌ثبت‌نام، ثبت‌نام و اخذ شهریه را مورد توجه قرار می‌دهند.

چگونگی ثبت شهریه در مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تصریح کرد: امسال شهریه مدارس غیردولتی به طور الکترونیکی و ثبت در سامانه خواهد بود اما با وجود این ناظران بر عملکرد این الگو هم نظارت‌های لازم را خواهند داشت و چنانچه تخطی از قوانین را شاهد باشیم متناسب با تخلفات سیاست‌های تنبیهی در نظر گرفته می‌شود.

زینی‌وند تصریح کرد: تمام فعالیت‌های مدارس غیردولتی را مورد توجه قرار می‌دهیم و ناظران هم در مناطق یک تا 6 به طور مستمر فعالیت دارند اما در سایر مناطق هم نظارت بر عملکرد وجود خواهد داشت و بازدیدهایی سرزده از سوی ناظران انجام می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.