سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشمندسازی ۱۷۳ مدرسه در شهرستان بهشهر

173 مدرسه در بهشهر برای بهبود کیفیت یادگیری دانش آموزان هوشمند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قربانعلی اصغری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از هوشمندسازی ۱۷۳ مدرسه در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: با توجه به تغییرات کتب درسی برای آشنایی همکاران فرهنگی به کتب جدید ۳۹ دوره آموزشی ضمن خدمت در سال گذشته ارائه شد که ۴ هزار و ۱۰۰ نفر در ۱۰۴ هزار و ۴۹۰ نفرساعت این آموزش‌ها را دریافت کردند.
وی با تاکید بر توجه به آموزش و پرورش و حوزه فرهنگی جامعه ادامه داد: برای رسیدن به همه ابعاد توسعه باید آموزش و پرورش مورد حمایت قرار گیرد و توسعه فرهنگی برای جامعه اصل باشد.
اصغری با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۰ همکار شاغل به ۲۵ هزار و ۳۰۴ دانش آموز در ۱۸۷ مدرسه آموزش ارائه می‌دهند افزود: کسب ۵ رتبه استانی آموزش ابتدایی در الگوی جشنواره تدریس برتر و کسب رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی از افتخارات ما است.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های امروز ما مهارت نداشتن دانش آموزان است که در همین راستا طبق طرح ایران مهارت با مشارکت آموزش و پرورش و مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بایستی ۱۰ درصد از دانش آموزان متوسطه اول در کلاس‌های مهارت آموزی ثبت نام کنند و برای تحقق آن تفاهم نامه‌ای منعقد شد.
این‌مدیر در ادامه به پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش بهشهر اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۳۲ واحد آموزشی که نیاز به تعمیر و تجهیز داشتند شناسایی شد و با همت خیرین تعمیر و تجهیز شد و مدرسه همتی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، مدرسه ۶ کلاسه شهدای رودبار با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، مدرسه ۱۲ کلاسه حضرت معصومه در زاغمرز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از مدارس در حال ساخت است و ساخت مدرسه شهدای روستای حسین آباد که از سال‌های گذشته بلاتکلیف مانده و تلاش ملی می‌طلبد.
قربانعلی اصغری گفت: نواختن زنگ سپاس معلم، تجلیل از همکاران شاغل و بازنشسته خلیل شهر، رستمکلا، دهستان میانکاله و بهشهر و نمایشگاه کتاب و دست ساخته‌ها بخشی از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان بهشهر است.
انتهای پیام/ک

بهبود کیفیت آموزش در مدارس بهشهر

برچسب ها: آموزش و پرورش ، معلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.