سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم نکوداشت "آیت الله جعفری" در کرمان

مراسم نکوداشت "آیت الله سید یحیی جعفری"، امام جمعه سابق کرمان امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سالن زنده یاد کامیابی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم نکوداشت "آیت الله جعفری" گفت: آیت الله جعفری از علما و روحانیونی هستند که با جدی گرفتن درس و بحث توانست چهار دهه به مردم، انقلاب، امام و رهبری خدمت کند و همه این ویژگی ها در شخصیت ایشان ظهور و بروز دارد.

وی افزود: دستگاه نماز جمعه توفیق چهار دهه خدمت به مردم استان کرمان را دارد و "آیت الله جعفری" ستون فقرات این دستگاه است.

سید حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی نیز گفت: "آیت الله جعفری" چه امام جمعه باشد چه نباشد، برای ما جعفری امام جمعه هستند و قرن‌ها این نام نیک در کرمان به اتکای صراحت، صداقت، پاکی و آزادی و بدون حاشیه بودن ایشان ماندگار باقی خواهد ماند.

جلال پور، مشاور استاندار در امور اقتصادی هم با اشاره به ذکر خصوصیاتی از ایت الله جعفری گفت: "آیت الله جعفری" بزرگترین پشتوانه برای  فعالان‌ اقتصادی بود.

وی، صاحبدلی، صادق بودن، صبوربودن، زندگی ساده،  نگاهی متعادل، مردمی و از همه مهمتر حرکت در مسیر نظام، انقلاب و اعتدال را ازجمله ویژگی های بارز این بزرگمرد برشمرد.

انتهای پیام/ب

مراسم نکوداشت امام جمعه سابق کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.