سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

لوازم یدکی ماشین خود را در کوتاهترین زمان از استارت آپ‌ها بخرید

یکی از استارت آپ‌های کشور موفق به طراحی سایتی شده است که از طریق آن می‌توانید لوازم یدکی ماشین خود را خریداری کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش بنیانی که این شرکت‌ها تولید می‌کنند را معرفی کند:

امروزه نیازهای مردم در جوامع بسیار گسترده شده است و آنها همواره به دنبال راهی هستند تا به راحتی هرچه تمام‌تر و در کوتاه‌ترین زمان نیازهای خود را برطرف کنند و استارت‌ آپ‌های کشور برای پاسخگویی به این نیاز راه اندازی و ایجاد شدند.

یکی از استارت‌ آ‌پ‌های کشور موفق به راه اندازی سایتی شده است که با هدف رفع نیازمندی روزانه شهروندان به ارائه خدمت می‌پردازد.

این سایت در سال 86 و با هدف برقراری ارتباط میان خریداران و فروشندگان کار خود را آغاز کرد؛ ‌در این سایت هر یک از فروشندگان آگهی‌های خود را ثبت می‌کنند و مشتریان با مشاهده این آگهی‌ها نیازهای خود را برطرف می‌کنند.

خرید لوازم ماشین به‌صورت اینترنتی

مشتریان برای خرید محصولات تنها کافی است به دسته بندی آ‌گهی‌ها مراجعه کنند؛ این سایت در زمینه خرید و فروش خودرو و محصولات مرتبط با آن فعالیت می‌کند.

خدمات خودرویی، خدمات لوکس ماشین، فروشندگان خودرو، فروشندگان لوازم یدکی و سایر محصولات متفرقه دیگر از جمله آگهی‌هایی هستند که شما می‌توانید در این سایت پیدا کنید.

اگر چراغ خودرویتان شکسته باشد و یا به دنبال پیدا کردن قطعات یدکی خودروی خود باشید تنها با یک کلیک ساده می‌توانید آن را پیدا کنید و سفارش دهید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.