سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاسیس ۲ شرکت مدیریت صادرات دربوشهر تصویب شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با موافقت این وزارتخانه و سازمان توسعه تجارت ایران، ۲ شرکت مدیریت صادرات محصولات کشاورزی از طریق پرداخت تسهیلات فراگیر به روستاییان، در این استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  سید حسین حسینی محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سازمان توسعه تجارت ایران با هدف کاهش حجم ضایعات محموله‌های صادراتی و حفظ جایگاه محصولات ایرانی، شاخص‌های جدید بسته‌بندی میوه و تره‌بار را برای صادرات در سال جاری اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: براساس شرایط اعلام شده صادرکنندگان باید محصولات باغی و کشاورزی را در بسته‌بندی‌های مناسب و استاندارد‌های جدید وارد بازار کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه بسته‌بندی با الگوبرداری از کشور‌های پیشرو، همکاری سازمان جهاد کشاورزی و استفاده از مشوق‌های صادراتی از دیگر برنامه‌های اساسی برای حمایت از صادرکنندگان میوه و تره بار است.

حسینی محمدی با اشاره به سیاست‌های مهم دولت در حمایت از بنگا‌های اقتصادی بیان کرد: رعایت اصول مقررات مربوطه برای بنگاه‌های اقتصادی به منظور حفظ و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی صادراتی می‌تواند به رشد و توسعه صادرات غیر نقتی کشور کمک کند.

انتهای پیام/م

۲ شرکت مدیریت صادرات دربوشهرتاسیس می شود

برچسب ها: صادرات ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.