استاندار بوشهر گفت: وجود قوانین دست و پا گیر و پیچ و خم‌های اداری باعث فرار سرمایه گذاران از کشور می‌شود.

پیچ و خم‌های اداری باعث فرار سرمایه گذاران می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست بررسی مصوبات سفرهایش به شهرستان‌های استان بوشهر افزود: براساس تاکید رئیس جمهوری باید قفل‌های سرمایه گذاری در استان باز و زمینه جذب سرمایه گذاران فراهم شود.

گراوند در باره تحقق اشتغال پایدار روستایی بیان کرد: براساس تاکید دولت پیگیری روند پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وظیفه همه مسئولان است.

استاندار بوشهر گفت: ۴۱۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای این استان مصوب شده که از این میزان تاکنون ۲۱۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

استاندار بوشهر افزود: اگر نگاهمان به خرید کالای ایرانی و تولید داخلی و استانی باشد فرصت اشتغال و تولید فراهم می‌شود.

وی گفت: سفر‌های شهرستانی با رویکرد اقتصادی و با هدف رونق تولید، اشتغال و برطرف کردن مشکلات و موانع موجود بر سر راه واحد‌های تولیدی انجام شد.

گراوند بیان کرد: انتظار است نسبت به عملیاتی کردن وعده‌هایی که در این سفر‌ها داده شده بطور جدی عمل شود.

استاندار بوشهر گفت: روابط خود با مردم را بر مبنای صداقت بگذاریم و رمز ماندگاری هر دولت این است که با مردم صادقانه رفتار کند.

وی اضافه کرد: ٥٩ درصد مصوبات سفر‌های شهرستانی در دست اجراست و فرمانداران و مدیران این مصوبه‌ها را به عنوان وظیفه با جدیت دنبال و اجرا کنند.

گراوند یادآور شد: در سفر‌های آینده به شهرستان ها، براساس نظر و برنامه فرمانداران جلسه‌ها و بازدید‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: پیگیری مصوبه‌های انجام نشده از وظایف معاونان استانداری و فرمانداران است و در این زمینه وقت می‌گذارم تا مصوباتی که مشکل دارند را با توجه به ضوابط و مقررات قانونی عملیاتی کنم.

گراوند اضافه کرد: باید دلیل اجرایی نشدن مصوبه‌ها شناسایی و نسبت به اجرای آن اقدام شود.

استاندار بوشهر گفت: فرمانداران با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران تلاش کنند.

انتهای پیام/م

وجود قوانین دست و پا گی باعث فرار سرمایه گذاران از کشور می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.