سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۲۴۵ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی علوم پزشکی فسا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: ۲۴۵ میلیارد تومان در قانون بودجه سال ۹۷ برای تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی فسا اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اصغر خالقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا از اختصاص ۲۴۵ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی علوم پزشکی فسا خبر داد و گفت: بخش اورژانس بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر (عج) این شهرستان تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این بخش در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا در دست احداث است و تا کنون بیش از ۴۵ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده، با تکمیل و بهره برداری از این طرح، مشکل ارایه خدمات در بخش اورژانس این مرکز درمانی برطرف خواهد شد.

خالقی ادامه داد: هم اینک در بخش اورژانس بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر (عج) فسا ۹ پزشک متخصص طب اورژانس به بیماران خدمات ارایه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا تصریح کرد: شهرستان فسا با داشتن مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی و همچنین با بیش از ۴۴۱ تخت فعال و ارایه بیش از ۷۰ نوع خدمت بهداشتی و درمانی از جمله جراحی قلب باز، آنژیوگرافی، ام آر آی، سنگ شکن، بخش‌های دیالیز به عنوان قطب پزشکی استان فارس بعد از شیراز محسوب می‌شود و سالانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر به مرکز اورژانس فسا مراجعه می‌کنند.

فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

افتتاح  بخش اورژانس بیمارستان ولی عصر (عج) فسا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.