سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۶ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان نمازی شیراز هزینه شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی بهادر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز ظهر امروز در آئین افتتاح ۱۵ طرح عمرانی تجهیزاتی و بستری بخش‌های بیمارستان نمازی با بیان اینکه بخش‌های مختلف این بیمارستان ماهیانه در حال توسعه است، تصریح کرد: همواره تلاش می‌شود با تزریق بودجه دولتی و با حمایت‌های خیرین خدمات این بیمارستان را برای بیماران ارتقا دهیم.

وی، هزینه ۶ میلیارد تومانی برای صرف ۱۵ طرح درمانی و عمرانی جهت توسعه بیمارستان نمازی را یکی دیگر از دستاورد‌های مهم این دانشگاه توصیف کرد و ادامه داد: صبح روز یکشنبه دیداری با نمایندگان مجلس برگزار و برای تخصیص بیشتر بودجه دانشگاه علوم پزشکی شیراز رایزنی می‌شود.

محمدرضا ادارکی رئیس بیمارستان نمازی شیراز نیز با بیان اینکه با افتتاح بخش‌های مختلف این بیمارستان ۸۰ تخت درمانی به تعداد تخت‌های این بیمارستان افزوده می‌شود، گفت: هم اینک بیمارستان نمازی با ۴۵ بخش بستری و ۴۰ بخش پاراکلینکی یکی از بزرگترین بیمارستان‌های فوق تخصصی و آموزشی کشور محسوب می‌شود که در تمام زمینه‌ها خدمات منحصر به فردی به بیماران ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه افتتاح این بخش‌ها سبب شد خدمات به بیماران افزایش یابد، اضافه کرد: نه تنها بیماران بومی بلکه تمام بیماران استان‌های همجوار از خدمات پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان نمازی بهره‌مند می‌شوند.

 به گفته رئیس بیمارستان نمازی پارسال برای توسعه بیمارستان نمازی ۱۷.۵ میلیارد تومان هزینه شده که از این مبلغ ۸ میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و ۶.۵ میلیارد تومان نیز از سوی خیرین و اداره اوقاف و امور خیریه تامین شده است.

انتهای پیام/ن

 ۶ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان نمازی شیراز هزینه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.