سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۲۰ برنامه در هفته جوان

مدیر کل اداره ورزش و جوانان گلستان از اجرای ۱۲۰ برنامه در هفته جوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ بهمن طیبی مدیر کل اداره ورزش و جوانان گلستان گفت:: از شنبه ۸ اردیبهشت هفته جوان آغاز می‌شود که ۱۲۰ برنامه متنوع در روزشمار هفته جوان برنامه‌ریزی شده که برخی از آن‌ها با مشارکت دستگاه‌های دیگر است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم تجلیل از جوانان موفق و نمونه گلستان است که دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: برگزاری همایش یک روزه علمی، آموزشی با موضوعات تبیین نقش ورزش در بهبود کیفیت زندگی و ارتقاء سواد ورزشی مردم، کارآفرینی و نقش آن در اشتغال جوانان و خانواده، ورزش و سلامت از ۸ صبح شنبه در سالن پیوند گرگان برگزار می‌شود.

طیبی گفت: برگزاری پیاده روی و غبارروبی گلزار شهدا، ۱۱ اردیبهشت برگزارخواهد شد و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه از دیگر برنامه‌ها است.

طیبی گفت: مشارت سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری برنامه‌های هفته جوان و تلاش برای جوانان را نباید نادیده گرفت و می‌توان این انجمن‌ها را یکی از مجموعه‌های مهم و تاثیرگذار و فعال در حوزه جوانان دانست.

انتهای پیام/م
 

۱۲۰ برنامه در هفته جوان اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.