صدیقه جهانشاهی نخستین رئیس هیات ووشو تاریخ ایران رئیس هیات ووشو گلستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ صدیقه جهانشاهی با کسب ۱۶ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ووشو گلستان انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات ووشو گلستان صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون ووشو برگزار شد و در این مجمع صدیقه جهانشاهی پس از انصراف چهار نامزد دیگر با کسب ۱۶ رای اعضای مجمع به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این جلسه اظهار کرد: انتخاب یک بانو به عنوان رییس هیات استان برای من باعث افتخار است و جزء انتخاب‌های خوب هیات‌ها است.

وی ادامه داد: کار هیات جمعی است و نباید بر این تصور باشیم که همه مسوولیت‌ها و خواسته‌ها از رییس هیات باشد و تمام اعضای مجمع برای پیشرفت رشته ورزشی مسوولند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: در ورزش نمی‌توانیم همه را راضی کنیم، اما می‌توانیم تمام تلاشمان را انجام دهیم و باید اینگونه عمل کرد.

وى در پایان ابراز کرد: براى خانم جهانشاهی آرزوی موفقیت دارم.


انتخاب نخستین رئیس ووشو استانی زن در تاریخ ووشو ایران


مهدی علینژاد رئیس فدراسیون ووشو گلستان در این مجمع تصریح کرد: انتخاب خانم جهانشاهی به عنوان رئیس هیات زن در تاریخ ووشو ایران بی‌سابقه است و این انتخاب برای نخستین بار در گلستان رخ داد.

وی ادامه داد: ووشو گلستان در سال گذشته جایگاه ٣١ کشور را داشت و انتظار داریم ووشو گلستان در دوره جدید متحول شود.

رییس فدراسیون ووشو خاطرنشان کرد: سال‌های نچندان دور ملی پوشان توانمندی از گلستان داشتیم و باید گلستان به آن دوران باز گردد و اینکه گلستان از اوج فاصله گرفت بخاطر مسائل ضعف مدیریتی بوده و امیدوارم در دوره جدید اتفاقات خوبی را از ووشو گلستان شاهد باشیم.

علینژاد تاکید کرد: امروز ووشو جزء محدود رشته‌هایی است که توانسته مدال جهانی کسب کند و در کورس کسب مدال‌ها است و برای کسب مدال باید تلاش شود و وحدت و همدلی داشت.

وی تاکید کرد: عدم وحدت و همدلی در ووشو گلستان باعث شد ووشو این استان آسیب ببیند و امیدواریم در آینده این اتفاق نیافتد و ووشو گلستان موفق باشد.

بر اساس این گزارش، قبل از آغاز این مجمع، محمد سوخته‌سرایی، غلامعلی شهمرادی و علی صلاحی انصراف خود را به صورت مکتوب اعلام کردند و عیسی مومنی نیز در جلسه مجمع پس از استفاده از وقت سخنرانی خود، انصراف خود را به صورت شفاهی و حضوری به نفع صدیقه جهانشاهی اعلام کرد.
 
انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.