سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت جام ؛

بیماران صعب العلاج تربت جامی رایگان درمان می‌شوند

فرماندار تربت جام گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مجمع خیرین سلامت کلیه بیماران صعب العلاج وسرطانی این شهرستان بطور رایگان درمان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مرتضی حمیدی درجلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت:اگربخشی از جامعه دچار کسالت روحی، جسمی وروانی باشد آن جامعه شاداب نخواهد بودو این امر به افکار جامعه بر می‌گرددو باید چالش‌های این حوزه را مداوا کنیم و شکوفایی و نشاط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امید در جامعه ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد:نگاه غیر اصولی و‌علمی به حوزه سلامت به جایی نخواهیم رسید و در چارچوب قانون و مقررات با شادی، سرور و خوشحالی مردم مخالفت نکنیم.

فرماندار تربت جام گفت: بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی عدم توجه به حوزه سلامت وفرهنگی است و هر کسی که علاقه‌مند کمک به سلامت جامعه باشد دست اورا به گرمی می‌پذیریم.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام هم در این جلسه گفت:عملیات اجرایی ۷۱ پروژه عمرانی در حوزه سلامت سال گذشته شروع شد که از این تعداد ۲۳ واحدآماده بهره برداری و ۳۰ پروژه درهفته دولت به بهره برداری می‌رسدو مابقی آن با تامین اعتبار و رفع مشکل زمین و معارض عملیات ساختمانی شروع می‌شود.

دکتر افکارافزود:همزمان با هفته سلامت سامانه ۱۹۰ در حوزه درمان و‌دارو وهمچنین سایت نقشه گسترش شبکه و ستاد مدیریت ارتباطات مردمی و هدایت راهبردی فوریت سلامت محیط کار رونمایی شد.

انتهای پیام/س، ج
 

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی ترت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.