سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی کسب 15 تا 20 مدال توسط ورزشکاران زنجانی در بازی های آسیایی

در راستای تحقق برنامه ششم توسعه، استان زنجان در ارتباط با سهمیه ورزشکاران و کسب مدال در بازیهای آسیایی 2018 به استانی پیشرو و الگویی مناسب برای سایر استان ها تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ اولین جلسه ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با حضورخلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، معاونین و رؤسای هیئت های ورزشی در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ابتدای جلسه گفت: در راستای تحقق برنامه ششم توسعه، استان زنجان در ارتباط با سهمیه ورزشکاران وکسب مدال در بازیهای آسیایی 2018 به استانی پیشرو و الگویی مناسب برای سایر استان ها تبدیل خواهد گردید و گوی سبقت از بسیاری از استان های دیگر را خواهد ربود.

وی ادامه داد : با اتکا بر ارزشهای اصیل اسلامی، فرهنگی، سخت کوشی هیات های ورزشی استان و خلاقیت و تدبیر مسئولین امر، امید می رود وپیش بینی می شود 50 سهمیه ورزشکار و 7 تا 10 مدال در بازیهای آسیایی و 15 تا 20 مدال در پاراآسیایی 2018 جاکارتا کسب نماید.

خلیلی در ادامه با اشاره تعامل و همکاری تنگاتنگ اداره ورزش وجوانان وشهرداری و شورای شهر زنجان در راستای توسعه ورزش و پیشبرد برنامه ها اظهارکرد: در همین راستا درروزهای آینده جلسه ای با شهردار  زنجان و اعضای شورای شهرخواهیم داشت و هیات های ورزشی باید از اعتبارات و کمک هایی که به آن ها شده در راستای استعدادیابی وارتقای سطح رشته های ورزشی مختلف و تشویق ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم های ملی کمک های مالی در جهت تأمین وسایل و تجهیزات تمرینی اختصاص دهند،

وی افزود:همچنین با هماهنگی فدراسیون های مختلف میزبانی اردو ها بویژه اردوهایی که در آن ها از استان نماینده داریم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

اولین جلسه ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.