سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر خبر داد:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های جابر بن حیان و خوارزمی

مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر گفت: 200 نفر از برگزیدگان جشنواره‌های علمی جابر بن حیان و خوارزمی از بین 9هزار دانش‌آموز شرکت‌کننده معرفی و تجلیل شدند.

محمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: 200 نفر از برگزیدگان جشنواره‌های علمی جابر بن حیان و خوارزمی از بین 9 هزار دانش‌آموز شرکت‌کننده معرفی و تجلیل شدند.

وی افزود: 3 هزار اثر در جشنواره جابر بن حیان ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بررسی مرحله نخست 300 اثر و در مرحله نهایی 100 اثر انتخاب  و به‌عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

مدیر آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: در جشنواره نوجوان خوارزمی نیز دانش آموزان تحت پوشش این اداره 6 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه کردند که هیأت داوران در مرحله نخست، 500 اثر و در مرحله نهایی 100 اثر را به‌عنوان آثار برتر برگزیدند.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد که جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه، بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و برنامه‌هایی برای شناخت استعدادها، توانایی و هویت‌یابی دانش آموزان برگزار می‌شود.

 تقویت روحیه پرسش گری، تحقیق، پژوهش و کاربست دانش و اطلاعات را بین دانش آموزان از اهداف برگزاری جشنواره‌های علمی جابر بن حیان و نوجوان خوارزمی بیان کرد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان سازه‌های خود را در هریک از دو جشنواره در شش محور شش محور پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست سازه‌ها، زبان انگلیسی، بازارچه‌های دست‌کار و فناوری ساختند و در معرض قضاوت داوران قراردادند.

مدیر آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر گفت: برترین آثار دو جشنواره علمی جابر بن حیان و نوجوان خوارزمی، انتخاب و به جشنواره‌های استانی و یا کشوری ارسال خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره جابرن حیان وخوارزمی در شاهین شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.