سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جو استان تحت تاثیر گردوغبار ورودی از کشور عراق قرار گیرد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: جو استان بوشهر تحت تاثیر گردوغبار ورودی از کشور عراق قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادرشفیع خدایی اظهار داشت: مطابق انتظار، با ورود سامانه بارشی به استان و افزایش ناپایداری‌ها در برخی نقاط استان رگبار‌های پراکنده باران به همراه رعدوبرق و وزش باد شدید همچنین گردوخاک و کاهش دید گزارش شد.

وی اضافه کرد: بیشترین مقدار بارندگی به میزان ۱۱ میلیمتر از برازجان و بیشترین باد با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت در سواحل بوشهر و گناوه به ثبت رسید.

شفیع خدایی بیان کرد: انتظار می‌رود این شرایط جوی امروز نیز ادامه یابد و از امشب به تدریج با تغییر جهت باد به شمال غربی، جو استان تحت تاثیر گردوغبار ورودی از کشور عراق قرار گیرد و دید افقی کاهش یابد.

وی اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری همراه با وزش باد و گردوخاک، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران به همراه رعدوبرق و از امشب به تدریج کاهش ناپایداری‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

شفیع خدایی افزود: جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۲۰ تا ۵۶ کیلومتر بر ساعت و گاهی بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت و از امشب بتدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا بین ۹۰ تا ۲۱۰ گاهی تا ۳۰۰ سانتیمتر و از ظهر فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.