سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره هفته جهانی نجوم از پنجم تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشنواره هفته جهانی نجوم با برنامه‌های متنوعی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،ناصر کرمی ظهر امروز در نشست با کارشناسان نجوم اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر جایگاه این استان در عرصه نجوم و رصد ستارگان اظهار داشت:در این زمینه جشنواره هفته جهانی نجوم به مدت سه شبانه روز در مدرسه تاریخی و فرهنگی سعادت، برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه انجمن نجوم بوشهر به عنوان نماینده ایران، اجرای برنامه مشترک بین المللی با کشور‌های همسایه را برعهده دارد افزود: در راستای ترویج دانش ستاره شناسی و توسعه نگاه علمی آن هر ساله در سراسر جهان منجمان تلسکوپ‌های خود را به سطح شهر می‌آوردند تا علاقه‌مندان را با دنیای آسمان بیشتر آشنا کنند.

کرمی تصریح کرد: رصد سیارات و ماه، آشنایی با منظومه شمسی، سینما نجومی، دانشمندان ایرانی، نقاشی نجومی، کودکان و آسمان، آسمان نمای دیجیتال و دیگر برنامه‌ها از جمله بخش‌های متنوع جشنواره هفته جهانی نجوم در شهر بوشهر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: انجمن نجوم بوشهر در نظر دارد در روز ششم اردیبهشت با حضور مسئولان استانی از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی نجوم، طبیعت کاوشگران و فعالان حوزه ستاره شناسی استان تقدیر کند.

وی با بیان اینکه جشنواره هفته جهانی نجوم از پنجم تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: این جشنواره با حمایت استانداری بوشهر، آموزش و پرورش استان، فرمانداری، شورای شهرو شهرداری این شهر و دیگر مجموعه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

جشنواره هفته جهانی نجوم در بوشهر برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.