سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حضور بانوان در پست‌های مدیریتی خراسان رضوی

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: برای شناسایی و افزایش شش درصدی حضور بانوان در پست‌های مدیریتی استان در سال جاری برنامه ریزی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جمع فرمانداران استان افزود: در سطح استان بانوان در عرصه‌های مختلف، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور موثری دارند و در حوزه‌های اداری هم حضور بانوان در کنار مردان قابل توجه است، اما در حوزه پست‌های مدیریتی نیازمند استفاده بیشتر از ظرفیت آنان به تناسب توانمندی‌ها و تخصص‌ها هستیم.

وی گفت: با توجه بر تاکید رئیس جمهوری در به کارگیری بیشتر از توان بانوان در حوزه‌های مدیریتی بدین منظور تلاش بر آن است که این ظرفیت‌ها شناسایی شده و در حوزه‌های مربوطه به کار گرفته شود.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: فرمانداران باید به نقش و توان جوانان هم توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این راستا پارلمان جوانان خود مقدمه‌ای برای بهره گیری و شناخت بیشتر ظرفیت‌های این حوزه و تعامل با گروه‌های مختلف جوانان مستعد می‌باشد.
 
حسینی گفت: این پارلمان در اکثر شهرستان‌های استان فعال شده و در شهرستان‌های باقیمانده هم در هفته جاری راه اندازی می‌شود.

وی افزود: فرمانداران همچنین برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرستان‌ها را ایجاد کرده تا حضوری پررنگ و موثرو بانشاط داشته باشند.

انتهای پیام//م. ن

افزایش ۶ درصدی حضور بانوان در پست‌های مدیریتی استان خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.