سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش مشارکت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در رزمایش آلاسکا از بیم ایران

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است از بیم نفوذ عمقی ایران در سوریه، مشارکت خود را در رزمایش «رِد فِلَگ» آلاسکا کاهش دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جروزالم پست،  نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است با تشدید تنش ها در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی، مشارکت خود را در رزمایش «رِد فِلَگ» (پرچم سرخ) آلاسکا کاهش دهد.

سخنگوی این واحد در ارتش رژیم صهیونیستی گفت:  نیروی هوایی پس از ارزیابی موقعیتی در نظر دارد از مشارکت هواپیماهایش در این رزمایش بکاهد.

«کیتسانا دونگ لومشان» (Kitsana Dounglomchan)، افسر امور عمومی نیروی هوایی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد «نیروی هوایی اسرائیل تصمیم گرفته است جت های جنگنده اف-15 را به این رزمایش دو هفته ای که از 26 آوریل تا 11 می برگزار می شود، اعزام نکند».

رزمایش پرچم سرخ با حضور نیروهای آمریکایی و بین المللی چندین بار در سال برگزار می شود. هدف از برگزاری این رزمایش، تمرین نظامی در موقعیت های شبیه به واقعیت است. ستاد عالی فرماندهی آلاسکا که این رزمایش را هدایت می کند با انتشار بیانیه ای اعلام کرد بیش از 60 هواپیما از بیش از 12 پایگاه هوایی در این رزمایش شرکت می کنند.

رژیم صهیونیستی به طور  منظم در تمرینات بخش اصلی این رزمایش  در پایگاه نیروی هوایی نیلز در نوادا شرکت می کند. با این حال، ادامه این رزمایش در آلاسکا، موقعیت جنگی در شرایط زمستانی را شبیه سازی می کند که خلبانان اسرائیلی به ندرت در آن شرکت می کنند.

در ماه های اخیر، تنش ها در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی تشدید شده است. گفته می شود رژیم صهیونیستی از بیم نفوذ عمقی ایران در سوریه، سعی در ارتقای قدرت و افزایش حضور نظامی  خود در مرزهای شمالی دارد.

هفته گذشته یک پایگاه نظامی سوریه در استان حمص هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفت. ایران، سوریه و روسیه، تل آویو را مسئول انجام این حملات دانستند.

پس از حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به پایگاه تی فور در سوریه، یک خلبان سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی  بی‌اساس مدعی شد اسرائیل از توانایی کامل برای حمله به ایران برخوردار است!

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.