سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشایش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شاهزادگان عربستان، پادشاهی بن سلمان را نمی‌پذیرند

کارشناس مسائل بین الملل گفت: بن سلمان با باج دادن به آمریکا و متحدانش قصد دارد پادشاه عربستان شود اما برخی شاهزادگان این مسئله را نمی‌پذیرند.

احمد بخشایش کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با  خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تیراندازی در اطراف کاخ سلطنتی ملک سلمان پادشاه عربستان، اظهار کرد: اگر این جریان به دلیل ورود یک پهپاد یمنی به کاخ سلطنتی پادشاه عربستان باشد، اتفاق خیلی خوبی بوده، زیرا به معنی پیروزی یمنی‌ها و محور مقاومت است.

وی اضافه کرد: همچنین این موضوع نشان می‌دهد که یمنی‌ها تا حدی پیشرفت کرده‌اند که بر فراز کاخ سلمان در ریاض و سامانه دفاعی آنها پهپاد می فرستند و باعث تحقیرشان می‌شوند.

بخشایش تصریح کرد: اگر احتمال بدهیم دلیل تیراندازی‌های اطراف کاخ سلطنتی سلمان، کودتایی از سوی بن سلمان است، این مسئله به اختلافات داخلی مربوط می‌شود، زیرا او قصد دارد در آینده پادشاه عربستان شود اما برای رسیدن به این هدف مسیری طولانی در پیش دارد.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: محمد بن سلمان با باج دادن به آمریکا، فرانسه، انگلیس و حرکات تند و تیزی که انجام می‌دهد قصد دارد پادشاهی عربستان را به دست بیاورد، اما این مسئله‌ای است که برخی شاهزادگان آن را نمی‌پذیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۰۸:۰۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
به امید خدا ال سعود رو به سرنگونی هست .
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
نگیم ال سعود بگیم ال سقوط

خدا ریشه کن کنه هر چی وهابی های خبیث