سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاوم سازی ۶۸ درصد از واحدهای مسکونی در اردل

۶۸ درصد واحدهای مسکونی در شهرستان اردل مقاوم سازی شده و مابقی نیازمند استحکام بخشی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از وجود ۸ هزار و ۵۲۴ واحد مسکونی در شهرستان اردل خبر داد و گفت: از این تعداد، ۵ هزار و ۸۱۸ واحد معادل ۶۸ درصد مقاوم سازی شده است.
 
سهراب رئیسی اظهار داشت: از ابتدای تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، ۹۸ طرح هادی روستایی در شهرستان اردل تهیه و بازنگری و در ۴۶ روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال اجرا گردید.

وی افزود: همچنین ۱۳۷ هزار و ۵۷۷ متر مربع از سطح معابر با استفاده از یک هزار و ۸۷۶ تن قیر رایگان در این شهرستان آسفالت شده است.

رئیسی اضافه کرد: در این مدت همچنین ۷ هزار و ۵۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی صادر، یک هزار و ۳۱۵ قطعه زمین واگذار و ۵ هزار و ۳۴۶ فقره خدمات فنی صدور پروانه ساختمانی در اردل ارائه شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۵ هزار و ۴۳۶ فقره تسهیلات بازسازی، بهسازی و تعمیرات مسکن نیز با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان پرداخت شده است.
 
اردل از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن شهر اردل در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.
 
انتهای پیام/خ

 تهیه و بازنگری ۹۸ طرح هادی روستایی در اردل

برچسب ها: مسکن ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.