سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:

برگزاری پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا در ایلام

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از آغاز به کار دبیرخانه پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا با حضور شاعران برجسته کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور، در حاشیه برگزاری مراسم استقبال از پرچم حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) در روستای هفت چشمه، بیان کرد: پنجمین سوگوار ملی علمدار کربلا همانند سال گذشته تنها در رشته شعر برگزار می شود.

حجت الاسلام چراغی پور، با بیان اینکه همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا به میزبانی استان ایلام آغاز به کار کرده است، افزود: فراخوان این سوگواره و پوستر آن به زودی تهیه و در سطح استان های مختلف کشور توزیع خواهد شد.

وی، اضافه کرد: اولین دوره از طرح ملی علمدار کربلا در سال 93 به صورت منطقه ای برگزار شده است، افزود: حضور پرنشاط‌ تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌ها و عرصه‌های مختلف ادبی و هنری کشور، کشف و شناسایی استعدادهای برتر ادبی و هنری فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور ادبی از اهداف این سوگواره است.

گفتنی است، مراسم استقبال از پرچم حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) در روستای هفته چشمه شهرستان ایلام به همت کانون فرهنگی و هنری ولی عصر (ع) برگزار شد که مورد استقبال گسترده مردم این روستا در مسجد ولی عصر (عج) مواجه شد.

این مراسم در راستای آغاز به کار دبیرخانه پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا که در ایام اربعین حسینی سال جاری مراسم اختتامیه آن به میزبانی استان ایلام برگزار خواهد شد، صورت گرفته است.

انتهای پیام/ د

برگزاری سوگواره علمدار کربلا در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.