سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل؛

راه اندازی فیبر نوری برای دستگاه های اجرایی استان اردبیل ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از ضرورت راه اندازی فیبر نوری برای دستگاه های اجرایی استان اردبیل خبر داد.

بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: با هماهنگی دستگاه های اجرایی و شرکت مخابرات استان اردبیل جهت استفاده بهینه مزایای این زیرساخت که ضرورت دارد باید به شکل علمی و عملی مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اجرای زیرساخت فیبر نوری برای افزایش استفاده از بستر الکترونیکی و ارتباطات از ملزومات جامعه الکترونیکی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه اداره کل ثبت احوال تقریبا به این سیستم مجهز شده افزود: این اداره کل علاوه بر مرکز استان در ۸ شهرستان مجوز حفاری و مراحل نصب را دریافت کرده و در آینده نزدیک به فیبر نوری مجهز می شود.

حسین زاده بر همکاری شرکت مخابرات با دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: مخابرات استان با ایجاد زیرساخت های اساسی و به میزان خدمات ارایه شده می تواند از مزایای این طرح استفاده بهینه داشته باشد.

وی اضافه کرد: بحث امضای الکترونیکی و حذف بروکراسی اداری و کاغذ در دستگاه های اجرایی از جمله اهداف دولت الکترونیک است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل افزود: در سال۹۶هیئت دولت دستورالعمل تجارت الکترونیک برای راه اندازی سامانه الکترونیک را صادر کرده و دستگاه های اجرایی را جهت استفاده از امضای الکترونیک موظف کرده است البته در بخشی از ادارات از جمله تامین اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.

حسین زاده افزود: در دولت الکترونیک خدمات زیادی تعریف شده و حتی حذف دفترچه خدمات درمانی و نسخه های پزشکی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بهره گیری صحیح از سیستم الکترونیکی را یاد آور شد و اظهار داشت: تشکیل سامانه های اطلاعاتی در دستگاه های اجرایی و رسیدن به یک نتیجه مثبت در شبکه ملی اطلاعات جامعه را به سمت پنجره واحد هدایت می کند.

وی از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان خواست خدمات ارایه شده در هدف گذاری های اشتغال ۹۷ احصا و برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/ح

راه اندازی فیبر نوری در اردبیل

برچسب ها: مخابرات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.