سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نقش پر رنگ بانوان در مسابقات قرآنی کشور

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم، از حضور بانوان در همایش پژوهش‌های قرآنی و شعر ملل گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی، دبیر کمیته مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص روند برگزاری مسابقات قرآنی بانوان در حاشیه افتتاحیه این رویداد قرآنی گفت: مسابقات بانوان از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه در حال برگزاری است و ۲۷ نماینده از کشور‌های مختلف جهان اسلام به رقابت می‌پردازند. همچنین در کنار برپایی مسابقات، برنامه‌های جانبی هم برای متسابقین و هم مدعوین قرآنی خواهیم داشت.
 
مدیر امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به بخش های مختلف برگزاری مسابقات، ادامه داد: همزمان با برگزاری مسابقات قرآنی امسال ما حضور بانوان را در دو رخداد قرآنی دیگر پژوهش های قرآنی و شعر آیینی ملل خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات سال گذشته بانوان در مصلی بزرگ تهران، بیان کرد:سال گذشته این مسابقات در حاشیه مسابقات قرآنی آقایان در مصلی برگزار می شد، اما با توجه به اینکه تعبیه دوسالن به صورت همزمان با برگزاری مسابقات با انتقاد داوران و مدعوین مواجه بودیم، امسال یک سالن و یک مکان مجزا برای بانوان در نظر گرفتیم. تا در فضایی آرام تر به رقابت بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: امسال در کنار برگزاری مسابقات بانوان یک کارگاه آموزشی در نظرگرفته ایم و برای نخستین بار در جهت توسعه و ترویج قرآن کریم، گروه های جهادی قرآنی را به مناطق محروم ارسال کرده‌ایم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.