سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: هدفمان کسب سکوی قهرمانی رقابت‌های جهانی است

سرمربی والیبال نشسته گفت: هدفمان ایستادن بر روی سکوی قهرمانی رقابت‌های جهانی است تا به عنوان اولین تیم سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کنیم.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته بیان کرد: در حال حاضر سه تیم ایران، بوسنی و روسیه برای کسب سکوی قهرمانی لیگ تلاش می‌کنند. این اولین دوره لیگ جهانی است که به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود و تیم‌های برتر رنکینگ جهانی در این مسابقات حاضر شدند.

او افزود: این مسابقات بهترین فرصت برایب تیم ملی ما بود تا با بررسی عملکرد ملی پوشان و آنالیز حریفان بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و با آمادگی بالا در رقابت‌های جهانی هلند شرکت کنیم. هدفمان کسب سکوی قهرمانی رقابت‌های جهانی است تا به عنوان اولین تیم سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کنیم.

رضایی تصریح کرد: حضور در مسابقات مختلف و کسب امتیاز برای دریافت مجوز پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برای تمام تیم‌ها مهم است و سه تیم اول رقابت‌های جهانی جواز حضور در پارالمپیک را کسب می‌کنند و تلاش می‌کنیم اولین تیم از کاراوان کشورمان باشیم که حضور در توکیو را قطعی می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در خصوص دیدار با تیم ملی بوسنی در لیگ جهانی عنوان کرد: با توجه به اینکه در پارالمپیک ریو با شکست این تیم عنوان قهرمانی را کسب کردیم این دیدار حکم بازی انتقامی را برای تیم بوسنی داشت، اما با این وجود ملی پوشان کشورمان موفق شدند با اقتدار این تیم را شکست دهند.

رضایی در مورد حضور بانوان والیبال نشسته در رقابت‌های لیگ جهانی گفت: سال گذشته نخستین مرحله این مسابقات به میزبانی کشور چین برگزار شد که بانوان ما به دلیل حضور در رنکینگ هفتم جهان نتوانستند جزو تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها باشند. البته امسال از تیم ملی بانوان ایران برای حضور در دومین دوره لیگ جهانی دعوت شد که به دلیل اختلاف زمانی کوتاه تا شروع رقابت‌های جهانی بانوان ما در این دوره نیز حضور ندارند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور موفق در مسابقات جهانی برای شرکت در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بسیار اهمیت دارد تصمیم گرفتیم که بانوان والیبال نشسته کشورمان در مسابقات لیگ جهانی حضور نداشته باشند تا با آمادگی بالای جسمانی و فنی در هلند با رقیبان خود به رقابت به پردازند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص ترکیب تیم ملی کشورمان گفت: در حال حاضر ۱۸ بازیکن در تیم حضور دارند که ۱۲ نفر آن‌ها در مسابقات لیگ جهانی حضور دارند و در پایان این رقابت‌ها مجدد ۱۸ بازیکن در اردو به تمرین می‌پردازند تا ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی هلند در تیرماه سال جاری مشخص شود.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: لیگ جهانی والیبال نشسته فرصت خوبی برای تیم ملی ما بود تا بازیکنان سطح فنی خود را محک بزنند و عملکرد حریفان را از نزدیک ببینند. امیدوارم در مسابقات جهانی هم بتوانیم با عملکرد درخشان روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.


انتهای پیام/


اظهارات رضایی درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.