سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رویداد ملی فناوری‌ های تقاضا محور

رویداد ملی فناوری‌ های تقاضا محور طبری در مازندران برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: فناوری‌ های تقاضا محور طبری در راستای تولید ناب در شرکت‌های نوپای دانش بنیان و برای رفع نیاز و کمک به ارتقای سطح فناوری شرکت‌های صنعتی، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۳۰ خرداد ماه سال جاری در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری و ارزیابی فناوری و ایده‌های دریافتی این رویداد ملی فناورمحور با کمک شرکت‌ های سرمایه‌گذار انجام خواهد گرفت.

معتمدزادگان گفت: در بخش نخست پس از ارزیابی کامل فناوری‌ های ثبت شده در رویداد، ۱۰ فناوری برتر انتخاب و در Tech show با نام TechnoTex فناوری خود را معرفی می‌کنند و در بخش دوم در فضایی به نام Forum tech بین شرکت‌های استارتاپی و شرکت‌های صنعتی حامی رویداد، مذاکراتی با هدف برقراری ارتباط در قالب فرمت‌های مختلفی مانند B۲B، تحقیق و توسعه مشترک و فروش فناوری برگزار می‌شود.

وی معتمدزادگان افزود: رویداد ملی فناوری‌های تقاضا محور طبری در ۵۰ فناوری و با محوریت فناوری‌های نوین در مکانیزه‌کردن صنعتی، صنایع تبدیلی کشاورزی، زیست‌محیطی، ریخته‌گری، کشاورزی با اولویت برنج، صنایع غذایی با اولویت لبنی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و صنعت پلیمر با کاربری بسته‌بندی مواد غذایی و صنایع خودروسازی برگزار خواهد شد.

وی گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت‎ ماه ۱۳۹۷ تمدید شده است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس الکترونیکی evnd.co/bcn۱۲ مراجعه کنند.

رئیس پارک علم وفناوری مازندران افزود: با اجرای این رویداد پل ارتباطی خوبی بین ایده‌پردازان، فناوران و شرکت‌ های نوپای دانش‌ بنیان کشور و شرکت‌های بزرگ صنعتی برقرار شود و در جهت گسترش و ترویج تولید ناب در شرکت‌های استارتاپی کشور تاثیری مثبت داشته باشد.

انتهای پیام/ م

مازندران میربان رویداد ملی فناوری‌ های تقاضا محور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.