نمایشگاه فن بازار از فردا ۱۲ آذر ماه در ساری آغاز می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: نمایشگاه فن بازار با ۳۷ غرفه از فردا ۱۲ آذر ماه در ساری آغاز و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به رونمایی از ۵ فناوری در زمینه‌ های کشاورزی، الکترونیکی، صنعتی و بیوتکنولوژی افزود: با فعال شدن مراکز ایده پردازی دانش آموزی و هماهنگی آموزش و پرورش، فن بازی و همایش کسب و کار ویژه دانش آموزان برگزار می‌ شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از راه اندازی کافه تک، دانش آموزی خبر داد و گفت: در هفته پژوهش ۱۲ برنامه برگزار می‌ شود که ۱۰ برنامه مربوط به برنامه‌ های تخصصی کارگاهی ویژه اساتید، فن آوران و دانشجویان است.

معتمدزادگان با بیان اینکه امسال از ۸ فناوری برتر تحقیق و توسعه از مراکز فناوری فعال مازندران تجلیل خواهد شد، اجرای طرح شتاب را بخش دیگر اقدامات پارک علم و فناوری در هفته پژوهش عنوان کرد و افزود: ۳ طرح شتاب از این استان به عنوان جایگزین‌های بومی استارت آپ ها، برای عرضه در سطح ملی راه یافت.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: طراحی نرم افزار کاربردی ویژه برای دسترسی به برنامه‌ های هفته پژوهش انجام شده و با ایننرم افزار اخبار لحظه ای، گزارش‌ های تصویری به معرض نمایش در می‌ آید.

انتهای پیام/ م

ساری میزبان برگزاری نمایشگاه فن بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.