سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری استان همدان بیان کرد؛

کاهش 7 درصدی سفر در همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کاهش 7 درصدی سفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری، مدیرکل راهداری استان همدان در گفتگویی با اشاره به اینکه پارسال 547 هزارو 818 سفر در استان همدان ثبت شد، گفت: این در حالی است که در سال 95 نزدیک به 600 هزار سفر در استان انجام شده بود.

وی با اشاره به فعالیت 51 شرکت مسافربری در استان، افزود: از این میزان سفر، 102 هزارو 709 سفر توسط ناوگان اتوبوسی، 432 هزارو 172 سفر توسط ناوگان مینی بوس سواری و 12 هزارو 937 سفر نیز توسط ناوگان دربستی انجام شده است.

رودباری همچنین از جابه جایی 5 میلیون و 519 هزارو 652 مسافر در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته( سال 95) 11 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه استان همدان از شرایط و وضعیت ناوگان مسافری خوبی برخوردار است، تصریح کرد: 80 درصد ناوگان اتوبوسی استان همدان vip است.

محمد رودباری تجهیز 100 درصدی ناوگان اتوبوسی استان را به سامانه سپهتن از جمله اقدامات انجام شده عنوان و خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی و ارتقاء سطح کنترل و پایش لحظه‌ای( آنلاین ) عملکرد ناوگان، از اهداف اصلی استفاده از این طرح است.

گفتنی است، هم‌اکنون در سطح استان همدان بیش از 320 دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه مینی‌بوس و 700 دستگاه سواری کرایه زیر نظر اداره کل راهداری استان همدان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ د 

ثبت 547 هزارو 818 سفر در استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.