معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از خط کشی 1003 کیلومتر در راه های آسفالته استان در سال گذشته خبر داد.

1003 کیلومتر خط کشی در راه های استان همدان انجام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفتگویی با اشاره به اینکه رعایت حریم قانونی راه برای تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی الزامی است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 3 هزارو 190 کیلومتر از حریم راه‌های استان آزادسازی شده‌اند.

وی همچنین در خصوص اقدامات ایمنی در محورهای استان در سال 96 بیان کرد: در بحث ایمنی مسیرها 12 هزار و 288 عدد تابلو اخطاری و انتظامی توسط راهداران تعمیر و نصب شده است.

پرورشی خرم افزود: تعمیر و نصب 396 متر مربع تابلو اطلاعاتی و تعمير و نصب 11 هزار و 177 عدد بازتاب ايمني و استوانه ای از اقدامات این اداره کل در سال 96 بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته 785 دستگاه چراغ چشمک زن توسعه، سرویس و نگهداری و 4 هزارو 827 شاخه تعمير و نصب گاردريل انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: پارسال همچنین 113 کیلومتر سرويس و نگهداري چراغ‌هاي مه شكن و 115 هزار و 810 کیلومتر گاردريل و نيوجرسي و 54 هزارو 667 عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران پر تلاش این اداره کل شستشو شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای عملیات شانه سازی، درزگیری، لکه‌گیری و موج تراشی نیز از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در طول شبکه راه‌های استان بوده که شامل تمامی محورهای اصلی، فرعی روستایی است.

انتهای پیام/ د 

راه های استان همدان خط کشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.