سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی واحد‌های صنعتی، معدنی و پیشکسوت نمونه فارس

واحد‌های نمونه صنعتی، معدنی و پیشکسوت نمونه استان فارس در سال ۹۶ پس از ارزیابی انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: واحد‌های صنعتی و معدنی برای شرکت در این رقابت می‌توانند با دانلود فرم‌های مربوطه از ww.frs.mimt.gov.ir و تکمیل آن ها، تا دوازدهم اردیبهشت به سازمان صنعت، معدن و تجارت مرکز استان و یا به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان تحویل دهند.

وی افزود: صنعتگر، بهره بردار، مکتشف (دارای گواهینامه کشف) و پیشکسوت معدن و صنعتِ نمونه برای شناسایی الگو‌ها و تجربه‌های موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی و از آنان تجلیل می‌شود.

همتی ادامه داد: میزان تولید، فروش، سود عملیاتی و ارزش موجودی انبارکالای ساخته شده، هزینه‌های انرژی مصرفی، تحقیق و نوآوری و آموزش نیروی انسانی، ارزش صادرات، نیروی انسانی (به ویژه تحصیل کردگان بالاتر از دیپلم)، مشتری مداری و گواهینامه‌های معتبر کیفیت از شاخص‌های مورد سنجش در این ارزیابی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان این که واحد‌های صنعتی نمونه در دو سطح نمونه استانی و کشوری در مراسم روز صنعت معرفی می‌شوند ادامه داد: لیست واحد‌های نمونه در نرم افزار طراحی شده تجزیه و تحلیل و ضریب رقابت پذیری واحد‌ها سنجیده می‌شود.
انتهای پیام/ر

انتخاب واحد‌های صنعتی، معدنی و پیشکسوت نمونه فارس

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.