سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

استفاده از مصالح ایرانی با کیفیت در ساخت مدارس جدید

مدیرعامل بنیاد برکت از توجه ویژه برای استفاده از مصالح ایرانی در ساخت مدارس خبر داد.

سعید جعفری، مدیرعامل بنیاد برکت، در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ساخت مدارس و همکاری مشترک با سازمان نوسازی مدارس عنوان کرد: 1500 مدرسه با بیش از هشت هزار کلاس درس را با همکاری مشترک با سازمان نوسازی مدارس به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی ادامه داد: برای ساخت 2  هزار مدرسه تعهد داریم اما  تفاهم نامه 1500 مدرسه منعقد شده است و 715 میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در نظر گرفتیم.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره تحقق شعار سال در روند ساخت مدارس اظهار کرد: استفاده از کالای ایرانی را پیش از آنکه به عنوان شعار سال مطرح شود در دستور کار قرار داده  بودیم و برای ساخت مدارس از مصالح داخلی استفاده می‌کنیم که با توجه به تاکید شعار سال این موضوع را بیش از پیش مورد توجه قرار خواهیم داد.

تلاش برای بهسازی و ساماندهی سرویس بهداشتی مدارس

جعفری با اشاره به اینکه اولویت ساخت مدارس برای مناطق محروم و حاشیه‌ای است، گفت: ساماندهی سرویس بهداشتی مدارس استان‌های محروم همچون آذربایجان غربی،‌سیستان و بلوچستان،‌تهران،‌هرمزگان و کرمان را در دستور کار قرار دادیم.

وی یادآور شد: از سال گذشته ساخت و ساماندهی سرویس بهداشتی در استان‌های یاد شده مورد توجه بوده  و با ادارات کل نوسازی این استان‌ها مذاکره کردیم.

 

انتهای پیام

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.