سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منابع ورودی سد به یک سوم سال پیش تقلیل یافته است

استاندار اصفهان گفت:منابع ورودی سد به یک سوم سال پیش تقلیل یافته و با توجه به اینکه ۶۰ درصد این منابع آبی برای شرب است امسال با کاهش ۳۵ درصدی آب شرب مواجه هستیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرعلیزاده در نشست خیرین بهداشت و سلامت استان اصفهان گفت: منابع ورودی سد به یک سوم سال پیش تقلیل یافته و با توجه به اینکه ۶۰ درصد این منابع آبی برای شرب است امسال با کاهش ۳۵ درصدی آب شرب مواجه هستیم.

 استاندار اصفهان افزود: فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب مهم ترین موضوع این روزهاست و در این راستا اداره آب و فاضلاب با ارسال اقلامی مانند ارسال دوش های کم مصرف به منازل و اجرای طرح های تشویقی در این راستا قدم برداشته است، اما حل این معضل نیازمند اتحاد مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد، بسیاری از کشاورزان شرق اصفهان در اثر معضل کم آبی بیکار شده و با مشکل معیشتی جدی رو به رو هستند و تا سال آینده هم آبی برای کشت نخواهند داشت و از این رو ما برای حل مشکل معیشتی آنها در حال تصمیم گیری هستیم که بیش از این متضرر نشوند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: و این میزان مصرف آب با شرایطی که ما دچار آن هستیم هم خوانی ندارد، دربسیاری از منازل این حجم مصرف آب تنها برای یک یا دونفر است و باید راه حلی جدی برای این معضل اندیشیده شود تا ان شالله بتوانیم تابستان امسال را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خیران بهداشت و سلامت استان اصفهان

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.