سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 154 تختی بیمارستان قائم تویسرکان

رئیس راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان از افزایش 154 تختی بیمارستان قائم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی‌محمد اصغری، رئیس راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان بیان کرد: بیمارستان 96 تختخوابی قائم(عج) تویسرکان از سال 87 کلنگ‌زنی شده و با جانمایی‌هایی که انجام شده، تعداد تخت‌ها به 154 تخت افزایش یافته است.

وی افزود: مساحت زمین به متراژ 46 هزار و 762 مترمربع و دارای 4 بلوک مجزا و قسمت‌های الحاقی و مستحدثات جانبی است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان:این بیمارستان دارای 6 طبقه با اسکلت بتنی و دارای 154 تخت با مساحت زیربنا به متراژ 16 هزار و 934 مترمربع است.

اصغری گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های سی تی اسکن، دیالیز، اهدای خون، اورژانس، درمانگاه (دندانپزشکی، رادیولوژی، چشم پزشکی، واکسیناسیون و ...)، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه ، ICU، NICU،LDR، زنان و زایمان، کودکان، CCU، جراحی ، داخلی و اداری و مهدکودک است.

وی در خصوص وضعیت فعلی پروژه خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیمانکار در حال اجرای گچکاری، درای وال، کانال کشی، تأسیسات مکانیکی و الکتریکی، اجرای نما و کاشی‌کاری، نصب چهارچوب و پنجره، لوله‌کشی گاز طبی، احداث پل ورودی، کف‌سازی طبقات و محوطه‌سازی و احداث ساختمان‌های جانبی، پیگیری انشعابات برق، آب، فاضلاب و گاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان به هدف از اجرای این پروژه در شهرستان تویسرکان اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود و فرسوده بودن فضاهای بهداشتی و درمانی شهرستان تویسرکان و لزوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین داخل و خارج از شهرستان، ساخت این بیمارستان در دستور قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی بیمارستان قائم تویسرکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.