سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی ۱۳۹ پرونده مددجویی در دفاتر شورای حل اختلاف زاهدان

۱۳۹ پرونده مددجویی در دفاتر شورای حل اختلاف زاهدان بررسی و از خدمات حقوقی بهره‌مند شدند.

رئیس اداره حقوقی املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: سال گذشته مشکلات حقوقی ۱۳۹ پرونده مددجویی در شعبه شورای حل اختلاف ویژه‌ی کمیته امداد شهرستان زاهدان رسیدگی و از خدمات حقوقی بهره‌مند شدند.

محمد خواجه داد، افزود: سال گذشته برای نخستین‌بار میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در رفع مشکلات حقوقی و ارتقاء سطح آگاهی آن‌ها راه اندازی شد.

وی افزود: در سطح این استان مکانی در ادارات کمیته امداد شهرستان‌های مختلف این استان به عنوان میز خدمت حقوقی در نظر گرفته شد تا مددجویانی که قادر به احقاق حق و حقوق خود نبوده در حد امکان از بسته خدمات حقوقی این نهاد بهره‌مند شوند.

رئیس اداره حقوقی املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نحوه رسیدگی به پروند‌های حقوقی خانوار‌های تحت حمایت ادامه داد: خانوار‌های تحت حمایت و سایر افراد نیازمند که از بضاعت علمی و مالی لازم برخوردار نباشند به شعبه شورای حل اختلاف ویژه مددجویان و یا مراجع قضایی معرفی شده و نسبت به مشکلات حقوقی آن‌ها اقدام خواهد شد.

خواجه داد یادآور شد: پیگیری امور حقوقی مددجویان در زمینه ثبت دادخواست و ارائه مشاوره و راهنمایی حقوقی، اقساط معوق مددجویی و غیر مددجویی از جمله فعالیت ‎‌های انجام شده در شورای حل اختلاف ویژه‌ی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/گ

بررسی پرونده مددجویی شورای حل اختلاف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.