سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح های بهداشتی درمانی مهاباد در هفته سلامت

در هفته سلامت ، طرح های بهداشتی و درمانی در شهرستان مهاباد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت:به مناسبت هفته بهداشت ، طرح های بهداشتی و درمانی در شهرستان مهاباد  به بهره برداری خواهد رسید.

مرزنگ  ضمن بیان اینکه احداث مرکز خدمات جامع سلامت فرهنگیان به پایان رسیده و هم اکنون این مرکز فعال است افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فرهنگیان که بیش از 34 هزار نفر از مردم شهر و روستا را تحت پوشش دارد، در زمینی به مساحت 980 مترمربع و در دو طبقه با اعتبار 12 میلیارد و 350 میلیون ریال احداث شده است که دارای بیش از 20 اتاق ، فضای مناسب برای آزمایشگاه ، داروخانه ، سالن آموزشی و دندانپزشکی  است.

وی ادامه داد:این مرکز دارای هفت خانه بهداشت ،13 قمر،یک پایگاه ضمیمه و دو پایگاه غیرضمیمه و واحد های مختلف مراقبین سلامت،بهداشت خانواده،مامایی،بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بهداشت روان، دندانپزشکی، آزمایشگاه، پیشگیری و مبارزه با بیماریها و تغذیه است.

مرزنگ اضافه کرد: ساخت پایگاه سلامت فرهنگیان و کشاورز هم پایان یافته و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و مرکزخدمات جامع سلامت محسن شافعی نیز دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد افزود: افزایش شش تخت به بخش دیالیز و 16 تخت به بخش مراقبتهای پس از زایمان(Post Partom) از دیگر طرحهای افتتاحی در هفته سلامت خواهد بود.

وی اضافه کرد:بیش  از 95 درصد مردم شهری و روستایی مهاباد در سامانه جامع یکپارچه سازی بهداشت ثبت نام کرده اند و با اجرای طرح تحول نظام سلامت تمامی اعضای خانواده می توانند از خدمات مراکز بهداشت محل زندگی خود بهرمند شوند.

انتهای پیام/ع

برنامه های اجرایی در هفته بهداشت

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.