علت وقوع حادثه اخیر تیراندازی در شهرستان پیرانشهر مشخص شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،ساعت 10 و نیم روز سه شنبه (16 آبان ) مردی حدوداً 60ساله اسلحه بدست همراه يك موتور سوار در لحظه خروج فردی از اداره جهاد كشاورزى اقدام به شليك ٣ گلوله بطرف وی کرده و پس از مضروب کردن آن شخص ،سوار بر موتورسيكلت شده و از محل متوارى شدند.

 یکی از نزدیکان فرد مضروب گفت: اين حادثه ادامه يك اختلاف ملكى بوده كه طى همين مسئله فردی دیگری نیز در سال١٣٨٠ به قتل رسيده و متأسفانه همچنان اين اختلافات تداوم يافته است.

این فرد که نخواست نامش افشا شود، افزود: متأسفانه حدود 16 سال قبل نیز یکی از اعضای خانواده ما بنام (مولود.م ) توسط یکی از افراد خانواده قاتل بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داد و سپس از کشور متواری شد و بر اساس شواهد موجود قاتل اکنون در کشور عراق دستگیر و زندانی می باشد.

این فرد مطلع اظهار داشت: در طول این همه سال چندین بار برای حل مشکل ملکی از طریق مراجع حل اختلاف محلی و قانونی اقدام شده است و تا حدودی این پرونده با موافقت هر دو طرف مختومه اعلام شده بود ولی متاسفانه فرد ضارب بنام ( ملا احمد.م) روز سه شنبه (16 آبان) مجدداً اقدام به تیراندازی بطرف یکی از اعضای خانواده ما بنام (مراد . م) نموده است.

انتهای پیام/ع

اختلافات ملکی علت وقوع حادثه تیراندازی در پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.