سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلی:

جبهه مقاومت تمام توطئه‌های استکبار را برهم زد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز جبهه مقاومت با الگوپذیری از انقلاب اسلامی در لبنان و فلسطین تمام معادلات و توطئه‌های استکبار را بر هم زده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ‌سعید جلیلی چهارشنبه شب با اقشار مختلف مردم و بازاریان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سعید جلیلی در جمع مردم و جوانان این شهر اظهار داشت: امروز بعد از گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی، علی‌رغم تمام تلاش و توطئه‌های دشمنان نظام، ایران در مسیر پیشرفت و توسعه است.

وی با بیان اینکه "اتحاد و همبستگی" مردم رمز اصلی اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی زبانزد تمام کشورهای منطقه و بین‌الملل بوده، به طوری که سر خط خبرهای بسیاری از رسانه‌های جهان است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: دشمنان انقلاب از هیچ تلاشی ‌علیه ملت ایران دریغ نمی‌کنند و حتی برخی از کشورهای عربی منطقه نیز در اقدام خصمانه با دشمن همراهی و مشارکت کرده و بعد از گذشت 4 دهه دست از دشمنی برنداشته‌اند.

وی مردم‌سالاری دینی را رمز اصلی ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی بیان کرد و گفت: مردم بصیر ایران، مردمانی بزرگ هستند که همواره در بزنگاه‌های تاریخی در قبال دشمنان با همدیگر متحد و منسجم بوده‌اند.

جلیلی افزود: به‌واسطه همراهی مردم با نظام بود که شش قدرت برتر دنیا پای مذاکره با ملت ایران نشستند و این موضوع اقتدار نظام را به جهان و جهانیان نشان داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت با الگوپذیری از انقلاب اسلامی در لبنان و فلسطین تمام معادلات و توطئه‌های استکبار را بر هم زده و تمدن جدید اسلامی در حال شکل‌گیری است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن در جبهه اقتصادی درصدد مقابله با جمهوری اسلامی است اما غافل از اینکه، مردم با بصیرت ایران اسلامی، این بار نیز سربلند و پیروز می‌شوند.

جلیلی مرز و بازارچه‌های مرزی را از ظرفیت‌های مهم برشمرد و تاکید کرد: بایستی از این ظرفیت در راستای رونق اقتصادی و صادرات کشور استفاده شود.

انتهای پیام/پ

صحبت های سعیدجلیلی در کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.