عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نسخه نظامی دشمن علیه ایران شکست خورده است و هیچ گاه نباید اشتباه خود را تکرار کند.

نسخه نظامی علیه ایران شکست خورده است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند   جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در اجلاسیه 435 شهید دانش آموز  فرهنگی  استان خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند گفت:دشمن از این هراس دارد که اگر تحریم های اقتصادی علیه ایران جواب ندهد دیگر باید از چه ابزاری برای سرنگونی ایران استفاده کند چرا که می داند نسخه نظامی علیه ایران شکست خورده است و هیچ گاه نباید اشتباه خود را تکرار کند.

وی افزود:آنچه که در طول 8 سال دفاع مقدس،تمام محاسبات دشمن تا دندان مسلح را بر هم زد و اتحاد قدرتهای سیاسی و نظامی دنیا را که علیه ایران متحد شده بودند، با شکست مواجه کرد، ایمان ملت ایران به خدا و روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شهادت آنها بود.

جلیلی گفت:آنچه که امروز نیز پس از گذشت 40 سال از انقلاب جواب نقشه های به روز دشمن را که تحریم های اقتصادی است می دهد، مجالس بزرگداشت یاد و نام شهدا و ادامه راه آنان است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود:دشمن باید خجالت بکشد از اینکه باز هم ابزار زنگ زده تحریم را علیه ایران به دست گرفته است چرا که در سالهای دفاع مقدس سخت ترین تحریم ها علیه ایران به کار گرفته شد به طوریکه حتی یک متر سیم خاردار نیز از کشورهای دیگر به ایران نمی دادند چه برسد به تسلیحات پیشرفته نظامی، اما ایران با قدرت ایمان و فرهنگ شهادت و ایثار جوانانش مقابل سنگین ترین هجمه های نظامی دشمن ایستاد.

وی اظهار کرد:دشمن از این هراس دارد که اگر تحریم های اقتصادی علیه ایران جواب ندهد دیگر باید از چه ابزاری برای سرنگونی ایران استفاده کند چرا که می داند نسخه نظامی علیه ایران شکست خورده است و هیچ گاه نباید اشتباه خود را تکرار کند.

جلیلی خطاب به دانش آموزان و ملت ایران گفت:نکته مهم برای مقابله با حربه های امروز دشمن این است که بدانیم چگونه باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و پاسخ این سوال این است که با خود بیاندیشیم که اگر شهدا در دنیای امروز ما حضور داشتند چه می کردند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:اگر شهدا در دنیای امروز ما حضور داشتند جواب تحریم های دشمن را با ایمان به خدا و تکیه بر توانمندیهای داخل می دادند و این همان راهی است که ما باید برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا ادامه دهیم .

وی افزود: تحلیل گران سیاسی دنیا به دنبال این هستند که بدانند مردم ایران در 40 سالی که از پیروزی انقلاب گذشته است چه رفتاری کرده اند که این چنین دشمنان از ملت ایران عصبانی اند و هراس دارند و وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا همچنان در دل دشمنان ترس و هراس را گسترش دهیم.

 جلیلی بیان کرد:به گفته تحلیل گران غربی، دشمن تنها از مقاومت ملت ایران نمی ترسد بلکه از پیشرفت روز افزون ایران در عرصه های علمی و گسترش تفکر شهادت طلبی ملت ایران در بین ملتهای دیگر دنیا و کشورهای مسلمان منطقه هراس دارد.  

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:ایران تنها کشوری در دنیا است که با توکل به خدا و روحیه شهادت طلبی فرزندانش مقابل نظام سلطه غربی ها ایستاده است و تمام دشمنی استکبار اعم از آمریکا، اروپا، اسرائیل و دیگر شیطان صفتان با ایران نیز به دلیل به خطر افتادن نظام سلطه آنها است.

وی افزود:اگر دشمن دیروز یک تیر تفنگ به ایران نمی داد امروز با پیشرفتهای جوانان این مرز و بوم به جای رسیده است که بر سر میزان برد موشکهای بالستیک ایران چانه می زند و می خواهد جلوی پیشرفت های نظامی و فناوری روز ایران را بگیرد که این تلاش دشمن نشان از ترس و هراس او از توان ایران است.  

انتهای پیام/غ

با ادامه راه شهدا همچنان در دل دشمنان ترس و هراس را گسترش دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.