سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات فوتسال یادواره یاران سفر کرده در منوجان

سومین دوره مسابقات فوتسال یادواره یاران سفر کرده با قهرمانی تیم میثاق قلعه پایان یافت.

حسین اوژند، رییس هیئت فوتبال شهرستان منوجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه سومین دوره مسابقات فوتسال یادواره یاران سفر کرده از بین هشت تیم برتر شهرستان و در دوگروه برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات توسط باشگاه فرهنگی ورزشی میثاق و با همکاری هیئت فوتبال و اداره ورزش منوجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یک تیم از هشت شرکت کننده حاضر در مسابقات از بخش آسمینون منوجان بود، افزود: مسابقات یادواره یاران سفرکرده همه ساله در شهرستان با حضور تیم هایی از دوبخش مرکزی و آسمینون برگزار می شود که امسال نیز این مسابقات با سطح کیفی بالایی برگزار شد.

اوژند تصریح کرد: آقای گل این دوره از مسابقات مهدی سالاری از تیم میثاق قلعه، بهترین بازیکن علی بندر خدایی از تیم خیبر نودژ و موثرترین بازیکن اسدالله زارعی از تیم استقلال ماه کنگان و منتخبین هیئت اجرایی حجت بشیری پور از تیم شهدای چشمه، حسام صابری نیا از تیم آذرخش، عبدالرضا خاندل از تیم شهرداری بود.

وی یادآور شد: برنده جام اخلاق این دوره از مسابقات تیم شهدای چشمه، فنی ترین تیم مسابقات خیبر نودژ، نایب قهرمان مسابقات تیم آذرخش و قهرمان مسابقات تیم میثاق قلعه شد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات فوتسال یادواره یاران سفر کرده در منوجان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.