سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور دهیاری های وزیر کشور:

آران و بیدگل ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری دارد

معاون دهیاری ها و سازمان شهرداری های وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت های زیاد و بالقوه آران و بیدگل برای توسعه گردشگری تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید جندقیان امروز در همایش بررسی فرصت ها و چالش های کویر مرنجاب آران و بیدگل اظهار داشت: با وجود ظرفیت های بسیار بالای کویر مرنجاب متاسفانه به دلایل متعدد از این ظرفیت تاکنون به خوبی استفاده نشده است که باید با برنامه ریزی و تلاش برای سرمایه گذاری وسیع از این فرصت عظیم نهایت بهره را برد.

بنا بر اظهار وی ،شهرستان آران و بیدگل دارای ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری است و نزدیکی به تهران، اصفهان و راه های ارتباطی کشور، فرصت مناسبی برای شکوفایی صنعت گردشگری منطقه است که باید از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کرد.

معاون دهیاری ها و سازمان شهرداری های وزیر کشور با مهم خواندن نقش دهیاری ها در رشد صنعت گردشگری ، توجه ویژه و اختصاص بودجه به روستاهای هدف گردشگری را از اقدامات برجسته دولت در سال های اخیر دانست.

به اعتقاد جندقیان، دادن فرصت به دهیاری های فعال منطقه کویری آران و بیدگل در مدیریت گردشگری به ویژه در روستاها موجب شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت پردرآمد در آران و بیدگل می شود.

وی گفت: ظرفیت های بالقوه گردشگری در آران و بیدگل به ویژه کویر مرنجاب می طلبد که این شهرستان برای توسعه گردشگری خود، به عنوان یک قطب و مقصد اصلی معرفی شود.

 

انتهای پیام/م

 

همایش بررسی فرصت ها و چالش های کویر مرنجاب آران و بیدگل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.