سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان سمنان خبر داد;

رشد ورود افراد جویای کار به بازار کار در استان سمنان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت : میزان افراد جویای کار ورودی به بازار کار در این استان 11 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فاطمه منصوری مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بیان اینکه میزان افراد جویای کار ورودی به بازار کار در استان سمنان 11 درصد رشد داشته است گفت : ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی برای افراد جویای کار یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان فنی حرفه‌ای کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه جذب مشارکت بخش خصوصی و کاهش تصدی‌گری دولت در طرح‌های فنی و حرفه‌ای در اولویت است اذعان کرد: دو طرح مهم هر دانش‌آموز یک مهارت و مهارت‌آموزی به سربازان وظیفه در سراسر استان در حال اجرا است.

منصوری با اشاره به سفر دوروزه معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت : سلیمان نیک‌سرشت معاون وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای افتتاح چند پروژه فنی و حرفه‌ای به استان سمنان سفر می‌کند.

وی ابراز داشت: افتتاح اولین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهمیرزاد که از سوی خیران این استان تأمین اعتبارشده است ازجمله شاخص‌ترین پروژه‌هایی است که با حضور معاون وزیر افتتاح می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان سمنان از تدوین سند جامع مهارت استان سمنان خبر داد و گفت: با تکمیل این سند و اجرای آن گامی مؤثر در راستای افزایش سطح مهارت در استان و کاربردی شدن آموخته‌های فنی برداشته می‌شود.

انتهای پیام / ه

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به استان سمنان سفر می‌کند

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.