سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهادهای خارجی به هافبک خلاق پرسپولیس تکذیب شد

وکیل احمد نوراللهی پیشنهادهای تیم های خارجی به این بازیکن را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حالی که گفته می شود احمد نوراللهی  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس چند ماه از قراردادش با این تیم باقی نمانده است و از 2 تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون و ترابوزان ترکیه پیشنهاد رسمی دارد اما وکیل این بازیکن نظر دیگری در این باره دارد. 

عبدالصمد ابراهیمی وکیل نوراللهی ضمن تکذیب این مطلب گفت: احمد نوراللهی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و پیشنهاد خارجی هم ندارد. تمرکز او بر روی تیم پرسپولیس است تا بهترین بازی های خود را در این تیم انجام بدهد. 

به هر حال با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس ، این تیم نمی تواند بازیکنی جذب کند و باید قراردادهای بازیکنان فعلی خود را تمدید کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس به خوبی می دانند که بازیکنان تیم قهرمان مدنظر تیم های دیگر هستند و باید هر چه سریعتر رضایت بازیکنان خود را برای تمدید قرارداد جلب کند.

گفتنی است تاکنون باشگاه پرسپولیس قرارداد خلیل زاده ، طاهر خانی و ربیع خواه را تمدید کرده است و مدیریت باشگاه تلاش خود را می کند که قرارداد مابقی بازیکنان را تمدید کند تا در فصل آینده با کمبود بازیکن مواجه نشود. 

انتهای پیام/ 

واکنش وکیل نوراللهی به پیشنهادهای خارجی به این بازیکن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
آخه چ خبره هر روز تو یک صفحه ورزشی این تعداد خبر از پرسپولیس میذارین ،...هوادارشین ک باشین ..