سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفیعی :مجبور به خداحافظی از تیم ملی شدم

بانوی کماندار اصفهانی به علت آسیب دیدگی از ناحیه کتف و توصیه پزشک در خصوص منع فعالیت حرفه ای از تیم ملی تیراندازی با کمان کشور جدا شد.

افسانه شفیعی کماندار ملی پوش اصفهانی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت جدایی اش از تیم ملی گفت: بعد از مسابقات المپیک دانشجویان در تمیرینات اردوها از ناحیه کتف چپ دچار آسب دیدگی جدی شدم و مورد معالجه قرار گرفتم.

او افزود:  چند ماه استراحت مطلق داشتم و بعد از پایان دوره استراحت به تمرینات تیم بازگشتم اما به علت فشار تمرینات نتوانستم به شرایط ایده آل بازگردم  و به توصیه پزشک  مجبور به خداحافظی از تیم ملی شدم ودر حال حاضر تیر اندازی را به صورت تفریحی و مربیگری پیگیری می کنم.

دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ تایلند در ادامه درباره وضعیت کنونی تیم ملی گفت: تیم ملی تیر اندازی با برنامه ریزی های بلند مدتی که بعد از المپیک 2016 و همینطور رقابت های آسیایی داشت توانسته روند رو به رشدی را تجربه کند .

او همچنین در ارتباط با برنامه های آینده خود گفت: در حال حاضر مشغول به مربی گری در باشگاه های مختلف و تدریس خصوصی هستم اما قصد تاسیس یک باشگاه ورزشی تیر و کمان را در ذهن دارم که در آینده ای نزدیک آن را افتتاح خواهم کرد و دو ماه دیگر نیز مدرک مربی گری درجه یک خود را خواهم گرفت.

 

انتهای پیام /


وداع تلخ بانوی کماندار ملی پوش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.