سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌سازی 10 دستگاه اتوبوس با آرم همدان 2018

سرپرست معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان از آماده ‌سازی 10 دستگاه اتوبوس با آرم همدان 2018 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بابک اسدی، سرپرست معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان  با اشاره به اقدامات سازمان اتوبوسرانی در استقبال از رویداد بزرگ گردشگری همدان 2018 در مرداد ماه امسال گفت: در این راستا 10 دستگاه اتوبوس با آرم 2018 آماده شده و در سطح شهر خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز دو دستگاه اتوبوس گردشگری مهیا شد و در سطح شهر به گردشگران و مسافران خدمات ارائه داد افزود: هشت اتوبوس دیگر نیز در دست اقدام است و به مرور آماده خواهد شد.

سرپرست معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان با تاکید به اینکه در ایام نوروز یک اتوبوس روباز گردشگری فعال بود که به دو اتوبوس ارتقا یافت، خاطرنشان کرد: در حال نصب صندلی‌های دومین اتوبوس روباز گردشگری هستیم که به زودی وارد شهر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای معرفی رویداد بزرگ گردشگری 2018 بر روی تمام اتوبوس‌ها تبلیغاتی صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: دنبال این هستیم در تهران نیز اتوبوس‌هایی به تبلیغ رویداد بزرگ 2018 همدان بپردازند.

اسدی با بیان اینکه البته هنوز دستورالعملی در این زمینه مصوب نشده چراکه اجرای آن مستلزم هزینه‌ است اما سعی خواهیم کرد به زودی این اقدام صورت گیرد، افزود: اتوبوس‌های روباز در شهر همدان دارای سقفی چادری و بدون شیشه در اطراف آن است.

وی با اشاره به اینکه استاندار همدان در ایام عید بازدیدی از اتوبوس‌های گردشگری داشت و نسبت به اقدام صورت گرفته از سوی سازمان اتوبوسرانی در معرفی رویداد بزرگ گردشگری 2018 خرسند بود، بیان کرد: این اتوبوس‌ها دارای وای فای، یخچال، کتابخانه است.
انتهای پیام/ج

10 دستگاه اتوبوس با آرم همدان 2018آماده سازی شده است

برچسب ها: اتوبوسرانی ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.