سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري همدان از توزیع 18 هزار تن آسفالت در قسمت‌های مختلف شهر استان خبر داد.

توزیع 18 هزار تن آسفالت در قسمت‌های مختلف شهر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وحید علی‌ضمیر، سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري همدان با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری و فضای سبز به مناست آغاز سال نو، افزود: از 15 بهمن‌ماه سال گذشته فعالیت‌ها در پخش آسفالت و انجام اصلاحات تا 14 فروردین ماه طی 60 روز با توجه به شرایط جوی انجام شد.

وی از انجام آسفالت در ورودی شهر، بلوار بسیج، میدان سپاه، ورودی جاده ملایر و قسمت‌های دارای مشکل توزیع شد که اقدامی بی‌نظیر بود.

سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري همدان به کاشت آمار گونه‌های مختلف در سال گذشته و امسال اشاره کرد و افزود: سال گذشته 75 هزار کاشت شب‌بو داشتیم که امسال با افزایش قابل توجه این میزان به حدود 95 هزار کاشت افزایش یافت.

علی‌ضمیر با اشاره به افزایش کاشت 10 اصله‌ای گل همیشه‌ بهار، تصریح کرد: سال گذشته 50 هزار اصله گل همیشه بهار کاشت شد که امسال با افزایش 10 هزار اصله‌ای این میزان به 60 هزار اصله کاشت رسید.

وی در خصوص کاشت گل بنفشه نیز یادآور شد: سال گذشته 2 میلیون و500 هزار گل بنفشه در سطح شهر کاشت شد که این آمار امسال به 4 میلیون کاشت گل بنفشه افزایش یافت.

انتهای پیام/ب

18 هزار تن آسفالت در قسمت‌های مختلف شهر همدان توزیع شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.