سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه منطقه آزاد سبب تحول در جنوب شرق کشور خواهد شد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: توسعه محدوده این منطقه سبب توسعه جنوب شرق کشور و تحول اقتصادی منطقه می‌شود.

عبدالرحیم کردی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: منطقه آزاد چابهار تنها منطقه‌ای در کشور است که هیچ مرز رسمی زمینی، دریایی و هوایی ندارد که این با کلیات ذات مناطق آزاد در تعارض است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در چند سال گذشته پیگیری‌های زیادی انجام شده و خوشبختانه اواخر سال ۹۶ به نتیجه خوبی رسید و امسال در دستور کار قرار دارد موضوع توسعه محدوده منطقه آزاد چابهار است.

وی با اشاره به توسعه محدوده منطقه آزاد بیان کرد: در واقع از سال‌ها پیش موضوع الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به منطقه آزاد چابهار مطرح بوده است.

وی ادامه داد: در زمینه الحاق یا عدم الحاق این بنادر به منطقه آزاد چابهار کار کارشناسی زیادی انجام شده و مزایا و معایب آن مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار تصریح کرد: نگاه دولت در سال‌های اخیر به توسعه همه جانبه سواحل مکران به ویژه شهر چابهار به عنوان اصلی‌ترین کانون فعالیتی این سواحل معطوف شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این مورد عنایت ویژه‌ای دارند.

رئیس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار گفت: کار کارشناسی ویژه‌ای روی چابهار انجام شده و در مسیر خاصی دنبال می‌شود و نگاه و هدف حاکمیت و دولت بر رفع موانع و مشکلات این شهر است.

انتهای پیام/گ

توسعه منطقه آزاد چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.